12 Ocak 2010

New york ..takıntılar..mizah..


WODDY ALLEN SÖZLERİ
*Ölmekten korktuğumdan değil,sadece ,ölürken orada bulunmak istemiyorum
*Eserlerin sayesesinde ölümsüz olmak istemiyorum,ölmeyerek ölümsüz olmak istiyorum.
*Eğer filmim bir tek kişiyi mutsuz edebilirse, işimi başarmışım demektir.
*Birincisi gözlük taktığım için entellektüel olduğumu sanıyorlar.ikincisi ise filmlerim para kaybettiğinden sanatçı olduğumu düşünüyorlar.ikiside doğru değil.
*Hayatımda pişman olduğum tek şey ,başka biri olarak doğmamış olmamdır

Newyork..takıntılar..mizah.Filmlerinin başrollerinde Diane Keaton, Mia Farrow ve son zamanlarda Scarlett Johansson (kendilerini pek sevmem )bir de tabii ki Newyork vardır.bazı filmlerini Avrupa' da çekmiş olsa da ben Newyork ta geçen filmlerini seviyorum.Kadın erkek ilişkilerini kendine has mizah anlayışıyla anlatır..ayrıca filmlerinde kameraya bakarak konuşması da çok hoşuma gider..
En sevdiğim filmleri: Radyo Günleri,Annie Hall ,Kahire'nin mor gülü..

1 yorum:

eda bayraktar dedi ki...

kesinlikle..hastasıyızzzz..