11 Mayıs 2010

Maeve Binchy


İrlandalı gazeteci,kısa öykü yazarı ve romancı Maeve Binchy.
-Ülkemizde 16 kitabı Doğan Kitap tarafından yayınlanmıştır.
-İlk okuduğum kitabı İtalyanca Aşk Başkadır.
-Yazarın anlatım dili akıcı ,yalındır.
-Kitapları aşk,dostluk.aile ,ilişkiler üzerine..
-Ben okumaktan keyif alıyorum.
-Onun kitaplarını okumakta ne var.Sabun köpüğü gibi.. laflar işitmiyor değilim.
-Sana söz veriyorum Meave sen yazdıkça ben seni okumaya devam edicem .Sadık okuyucun olarak..
-En sevdiklerim İtalyanca Aşk Başkadır,Leylak Zamanı,Yıldızlı ve Yağmurlu Geceler,Aşk Mutfakta Pişer....anlaşılan hepsini yazıcam:)
-Fotoğrafa bakar mısınız.Ne şekerrr

2 yorum:

Unknown dedi ki...

En favori yazarlarimdan....Diger favori yazarlarimda Irlanda'dan....Kendisini gormemistim, iyiki fotografini paylasmissiniz....Simdi daha cok isindim:)

eda bayraktar dedi ki...

pek tatlı teyzemizdir...
Gordon aşkı bende merak uyandırmaktadır:)