30 Eylül 2010

Glee*kolik


Konusu kısaca ; Dizi bir lisede geçiyor. Will Shuester , lise çağlarında koroda şarkı söylemiş ve büyük bir ödül kazanmış , şu anda da mezun olduğu okulda çalışan genç bir öğretmendir . Zamanında büyük işler başaran bu koro şimdi tam bir enkaz halinde olduğundan Shuester , bu koroya el atmaya ve onları eğitmeye karar verir. Okulun bu kaybedenler takımı , Shuester sayesinde yavaş yavaş içindeki yeteneği ortaya çıkarıp kendilerinin bile beklemediği şekilde popüler olmaya başlıyacaklar.
*Glee dizisini neden bu kadar geç keşfettim anlamıyorum:(
*1 Sezonu yani 22 bölümü nerdeyse 1 haftada bitirdim.Ortalama bir türk dizisi 2 saatten fazla sürdüğüne göre yani 1 Türk dizisine karşı 3 veya 4 Glee bölümü izlenir.
*2. sezon geçen hafta başladı . Bu hafta ki bölüm Britney Spears'e adandı hatta kendiside oynadı.
*Neyse Glee dizisini sevme nedenlerim; başta hocaları Will bayılıyorum kendilerine, seçilen şarkılar , danslar, karakterler Gleekolik oldum.
*Limewire bütün parçaları indirdim özellikle hello , alone ,dream , listen parçalarını mükemmel yorumlamışlar.Britney şarkılarını sevmem ama Toxic şarkısını orjinalinden daha güzel söylemişler ve danslar harika...bana göre tabii...

2 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

britneyli bölümü çok merak ediyorum :)

pariseda dedi ki...

güzel bir bölümdü doğrusu:)