15 Eylül 2010

Haftasonu

-Haftasonu benim için karışık duygularla geçti...

-cumartesi günü çok mutluydum..

-12 dev adamın yarı finale çıkması ve son 5 saniye inanılmazdı ..Maçı çığlıklar ,zıplayarak son dakikaları parmak aralarımdan gördüğüm kadar izledim (yüzüm ellerimle kapattım) ayrıca yakışıklı basketbolcularımız var..Tabii bana göre değiller boyum 1.57 .

-Pazar günü ise tam bir hayal kırıklığı ..

-Malum pazar günü referandum vardı. Keşke oy atmaya gitmeseydim yağmurda ıslandığıma mı, üzerime su sıçratmaktan zevk alan sadist sürücülere mi yada kullandığım oyun boşuna gitmesine mi. .Oysa sabah ne kadar umutlu uyanmış hatta oy atarken suratımda salakça bir sırıtış vardı..Tabii sandıklar açılmaya ve gerçekler yüzleşince eeee şimdi ne olacak dedim. İçimde inanılmaz bir sıkıntı var . Çevremde herkes olumsuz konuşuyor. Birden aklıma "persepolis" geldi..O kadar olamaz , olmamalı...

-12 dev adam finalde nasılsa ABD'yi yenemeyiz düşüncesiyle çıktıkları için maçı kaybettik..Bi de ponpon kızlar meselesi var . Kanallarda (dizi,programlar) herkes nerdeyse bikiniyle dolaşıyor. Dünya'nın izlediği bir organizayonda şortla ,mini etekle dansetse.. ayrıca Fifa'da ceza kesmiş ..iyi olmuş...

Hiç yorum yok: