2 Kasım 2010

Yardım

Bloguma foto yükleyemiyorum.Benim gibi aynı sorunu yaşayan yada yaşamış olan blogcu
arkadaşlar yardıma ihtiyacım var.Bu sorunu nasıl çözebilirim....

3 yorum:

Tan dedi ki...

canım ben de bi dönem kendimi parçaladım ama yorum yapılamayınca pek aldırış eden olmadı sanırım:D ben sana seve seve yardım edeyim. yapacak hiçbir şey yok. foto ekleme penceresini açıp öylece bekleyeceksin. 15-30 dk arası mutlaka açılıyor. ben de öyle deneye deneye fark ettim en sonunda oluyor yani. ama sinir ediyr o ayrı

pariseda dedi ki...

çok teşekkürler.. hemen deniyorum.. sabırla:)

kutupayusu dedi ki...

bugün bende yükleyemedim ... ama inatlaşmadımda ...