18 Ocak 2011

Altın Küre


-Altın Küreler geçtiğimiz pazar dağıtıldı .
-Kırmızı halı geçişine sinir oluyorum. Kadınlar daha önceden çalışılmış sahte gülüşlerle poz verirken ya da erkek arkadaşlarıyla ne kadar mutluyuz diyerek dolaşırken...
özellikle Anjelina Jolie, Brad 'e aşk dolu gözlerle bakıp papyonunu düzeltiyor ya onun kadar sahtesini görmedim.. bi de çok güzelim makyaja gerek yok.. takı takmaya.. elbise sade.. gıcık işte bu kadına ısınamıyorum oyuncu gibi gelmiyor.. Jennifer Aniston'u sevmem ama bu kadın yüzünden hayatı boyunca ezik ve aldatılmış kadın olarak kalıcak.. neyse törene gelelim.
-Sunucu ismini yazmak bile istemiyorum yaptığı espriler pardon aşağılamalar çok kötüydü kendisini kınıyorum.
-Gecenin en rahat cool adamı Jonny Deep.. Turist'le ilgili espriye o kadar tatlı şekilde güldü ki
ayrıca Andrew Garfield filmini tanıtırken kelimeyi bir türlü söyleyemedi çok şekerdi.
-Natalie gecenin en güzel konuşmasını yaptı özellikle nişanlısı Benjamin'e çok yetenekli oyuncu demesi.. filmi izleyenler anlar..
-Sheldon altın küre'yi sen almıycanda kim alıcak... BAZİNGA *-*

Hiç yorum yok: