14 Şubat 2011

özenti hareketler bunlar

-Starbucks'ı Amerikan filmlerinde görür ( mesajınız var filmiyle özdeşleşmiştir) uzun uzun kahve sipariş etmelerine gülerdim.Tabii bunun nedeni çay seven bir toplumda yetişmemdi. di diyorum çünkü artık bu durum mazi de kaldı.İnsanlarımız ne kadar meraklıymış kahveye hadi onun bıraktım filmlerde gördüğümüz şekilde insanlarda hareketler
1-Yanlızsan kesinlikle yanında kitap olacak tercih popüler kitaplar..
2-Olmazsa olmaz laptop hem internete girip sosyal paylaşım sitelerine bakıp gülümseyip tanrım ne kadar sosyalim.. ayrıca yanında birisi varken hem internet birde karşımdakiyle konuşursan kim tutar seni..
3-Sonra ne olabilir arkadaş grubu koltuklara geçip rahatça oturup geyik yapmak beni rahatsız edecek şekilde konuşmak
4-Gelelim en önemli şeye kahve siparişi.. o dili konuşanlar öyle telaffuz edemez...
5-Starbucks'a hafta bir kez giderim en çok Javajip içmeyi ve bella vista yemeyi severim..şimdi bu yazıyı niye yazdım. .Sadece insanlarda ki özenti hareketlere gıcık olduğumdan.Yoksa Starbucks'a lafım yokdurr...

3 yorum:

Scissorhands dedi ki...

5. maddedeki -ki eki bitişik olacak.

grammar nazi on duty!

Judy Abbott dedi ki...

kocaman bi mocha olsa da içsek şimdiii

Mia Wallace dedi ki...

ahh judyy ne güzel dedin canım çektii