19 Nisan 2011

1400 sebep = Mutluluk

ÖNSÖZ
Bu kitap, beni mutlu eden bütün o küçük şeylere dair 40 yıllık kayıtları temsil ediyor.Altıncı sınıfta küçük bir bloknotla başlayarak , daha büyük defterlere ve sonunda bugün 95.00'den fazla betimleme girdisini içeren bir bilgisayara terfi ettim.Sözcükler ve yaraktıkları imgeler , büyük bir zevk ve ilham kaynağı olabiliyor.Bazen ,kötü bir günümde bu koleksiyona göz gezdirerek keyif alıyor veya minnet duymayı hatırlatıyorum kendime.Çoğunlukla da akşam yemeğnde pişireceğim ya da hafta sonunda yapabileceğim şeyler için buradan fikir alıyorum.

   Bu sayfalarda gezinirken kendi imgelerinizi oluşturmak için kendinize zaman tanıyın,hatırlamak,dilemek veya hayal etmek için.Umarım siz debenim gibi mutluluğa giden yolun hayattaki küçük şeyleri fark edip tadını çıkarmaktan geçtiğini fark edersiniz.

  Kitabın önsözü her şeyi özetliyor.Ben kendi listemi oluşturmaya başladım.Tabii kağıda dökmedim çünkü kitap çıkarmayı düşünmüyorum.)) Hafızam çok kuvvetli. Ne de olsa yengeç burcuyum. Kitabı okuyun :D

Hiç yorum yok: