17 Nisan 2011

Haftasonu

Cumartesi günü Taksime gitme salaklığında bulundum.Heryer turist bir de shopping festivali nedeniyle yapılan etkinlikler rastgelince çıldırma noktasına geldim.Zaten yolda yürümek imkansız itiş kakış bizde kalabalıktan kaçmak için ablamla haftaiçi gitmeyi düşündüğümüz Bizim büyük çaresizliğimiz filmine gittik.Beyoğlu sinemasında Pera salonunda gösteriliyordu.Ufacık salon önüme film izleme kültüründen yoksun bir grup düştü cep telefonu çalsa iyi birde konuşuyor onuda geçtim en nefret ettiğim mısır yenmesi içimden o kadar söylendim ki birisinin soluk borusuna mısır kaçtı:D yazıkkk neyse bi şey olmadı .Filme gelirsek çok güldüm Çetin ve Erdem  çok komik karakterler.Aralarında ki ilişkiyi tanımlamak zor aslında .. Ben sevdim kitap uyarlamasıymış kitabı almayı düşünüyorum kesin filmden daha iyidir her zaman öyle olmaz mı?..

Hiç yorum yok: