30 Mayıs 2011

*-*



     Ressam,grafik sanatçısı,bağımsız film yapımcısı.Film şirketinin hazırladığı 61 filmden en ünlüsü.Chelsea Girls,yeraltı sinemasının ticari salonlarda gösterilen ilk filmi olmuştur. Stüdyo  olarak  kullandığı   Fabrika, 1960'ların ve 70'lerin New York bohem sanat çevresinin önemli merkezlerindenbiriydi.1968 yılında maruz kaldığı bir suikast girişiminden  kurtulmuş.
   Andy ve Marilyn'nin (Monroe) biyografi kitaplarını aldım.Onları o kadar çok okumak istiyorum  ki bir türlü fırsat olmadı..Dün Hakan Günday'ın AZ romanını bitirdim.Kitabı elimden bırakamadım ( hep bu cümleyi kurmak istemişimdir)  hedefim yazarın diğer kitaplarını okumak.
 Andy Warhol'dan ...
  "Ama ünlü olmak o kadar da önemli değil.Ünlü olmasaydım Andy Warhol olduğum için vurulmazdım.
   Kendi telesekreterime hiç telefon etmedim.

1 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Eddie filmini izleyerek tanıdım andy Warhl 'u. Dolayısıyla sıcak bir izlenim bırakmadı bende ne yazık ki..