3 Mayıs 2011

Ödül töreni

Neden bizde ödül törenleri düzgün şekilde yapılamıyor? Bu sorunun cevabını bir türlü bulamıyorum.Her türlü imkan var aslında.Yabancı Törenleri izleyince bizimkiler yanında tam bir komedi programı ..
Olmazsa olmazlar...
-Öncelikle sunucular kesin popüler dizi oyuncuları olur ve yazılanları ellerindeki kağıtlardan okurlar.Önce sponsorlar sonra vali ,belediye başkanı,bakanlara teşekkür edilir.
-Kötü bir orkestra eşliğinde çalınan zevksiz  parçalar.
-Genelikle oturma düzeni önler protokole ayrılır.. ödüle aday olan sanatçılar arkada oturur.Ödülü almaya koşarak gelir.
-Giyim konusunda özensiz olunur.. bu lafım erkeklere.
-Ödüllerin adil dağıtıldığını düşünmüyorum örnek vericem çünkü bu konuda çok kızgınım.En sevdiğim dizi Behzat Ç. nin polisiye dizi ödülünü alamaması .Arka sokaklara sinirden gülüyorum. En iyi erkek oyuncu kategorisinde Erdal Beşikcioğlu'nun hakkı yendi tam bir karakter yarattı ve sezonun en iyi dizisiydi bence zaten o tören uzun soluklu olmaz olmasında.Ben ülkemde verilen ödüllerin adil dağıtıldığını düşünmüyorum...

Hiç yorum yok: