30 Temmuz 2011

Yengeç olmak

Olumlu huyları:Duygusallık,merhamet,kibarlık,sadakat,güvenlik arayışı,tutumluluk,iyi hafıza,yuva sevgisi,bağlılık,romantizim,iyi kalpli,duyarlı sevimli,hayal gücü ve analık ve babalık içgüdüsü güçlü,koruyucu ,vatansever,önlemci,amacından şaşmaz,cin fikirli,becerikli,tutabilen,unutmayan, sezgi sahibi,etkilenen zeki ve iyi yuva koruyu.

Olumsuz huyları:Kuşkuculuk,kıskançlık,çekingenlik,aşırı ilgi,dikkatsizlik,sahiplenicilik,içe dönüklük,belirsizlik,cimrilik,aşırı muhafazakarlık,aşırı duygusal,fazla heyecanlı,alıngan,çabuk sinirlenendağişken,somurtkan,kendi kendine acıyan,bağışlamazdengesiz,dağinıkzayıf bir karakteri gizleyen katı dış görünüş.

Neden bunları yazdım çünkü yangeç burcu olmanın zorlukların bahsetmek için.Kimse burçlara inanmıyorum demesin hele erkekler inanman derler ama bütün özellikleri bilirler.Şimdi esas ben yengeç burcu küçümseyenlar için bu yazıyı yazıyorum.
-Birisiyle ilk kez tanışırsın sohbet koyulaşmaya başlar ve hemen burcunu sorar yengeç derim.Ay sen hiç çekingen durmuyorsıun,ya da konuşkansın ne bekliyor yere bakıp elimde mendille gözyaşı mı silicem.Ne kadar herkes basma kalıp. Bi anda karşıdakinin tavrı değişmeye başlar.Acaba koç,aslan desem daha mı farklı olur.Arkadaşlar arasında konuşmalarda evlenmiycem  dediğim de kızım sen yengeçsin evlenmek senin DNA'da var derler.Aklıma geldilçe gıcık olmaya başladım yengeç kadınlarını hizmetçi görenler (sıkıysa) korumaya muhtaç ,hassas görenler (genelleme) Ama bir yengeç insanına yalan söylemeyin derim çünkü fil gibi hafızası vardır.Onsene önce ki olayı bile net hatırlar sonra kalbini kırarsanız yapanlar vay halinize (vay haline) neyse aklıma şimdilik bunlar geldi.Daha çok var dışarı çıkmam lazım.Ben yangeç burcu olmaktan mutluyum unutmadan yükselen burcum terazi.

1 yorum:

Ipek dedi ki...

Ben de yengecim diye soylemisyorum yengec burcu mis gibi burctur. Anactir, sevecendir, yumusak bir yapisi vardir. Hep ama hep sevilir.. :)