28 Ağustos 2011

Okumak




   Elif Şafak okumaya  Aşk'la başlamıştım..Bir arkadaşım çok önceleri bana Araf'ı önermiş ilk sayfalarında sıkılmış okumayı bırakmıştım.Bazen bana öyle oluyor.Aşk kitabı biliyorsunuz geçen senenin en çok satan kitabı herkes okuyor, konuşuyor duyarsız kalamadım. Diğer kitaplarını aldım mesela Baba ve Piç,Pinhan sonra yine aynı şey oldu okumak içimden gelmedi.Araya başka kitaplar , filmler girdi zaman ayıramadım yada ayırmak istemedim.İskender çıktı okudum  sevdim.Sonuçta eleştirmen olmadığım için sevdim deyip geçiyorum.Sonra Baba ve piç'i okudum içlerinde beni etkileyen elimden bırakmayarak okuduğum bitmesin dediğim tek kitap oldu.Şimdi Elif Şafak okumaya ara verdim.Kafka 'nın Dönüşüm kitabını okuyorum bugün başladım yarın biter.Bilin bakalım sonra ne okuyacağım tabi  ki Araf bakalım başarabilecek miyim.Kitap okuyan birisi olarak imla hatası ve anlatım bozukluğu yapmak beni utandırıyor.Genellikle konuşuyor gibi yazıyorum.Sanki karşımda bi arkadaşım var ona bir şeyler söylüyormuş gibi...Kusura bakmayın yada bakın siz bilirsiniz:D

1 yorum:

Missbone dedi ki...

Tek okuduğum kitabı 'Baba ve piç' oldu :) Etkilenmedim desem yalan olur,hatta şimdiye kadar okuduğum kitapların içinde bana en çok keyif vereniydi :)