25 Ağustos 2011

Yastık Sohbeti

                     O yıllarda yaşasaydım Rock Hudson kesin aşık olurdum. .Yakışıklı,karizmatik ve espirili daha ne olsun ayrıca gay olması bunu değiştirmiyor.Doris Day'le  oynadığı filmlerle kendisini tanıdım.Daha çok bu filmler TRT, kanal 6 veriliyordu .  Öyle hatırlıyorum uzun zamandır  eski filmlere rastlamıyorum paralı hariç neyse bu ikilinin filmlerine çok çok seviyorum özellikle yastık sohbeti konusu:Telefon hatlarının birbirine karışması sonucu tanışıp birbirinden hoşlanmamaları ile başlar.Rock Hudson başka bir kimlikle Doris Day'in kalbini çalarken bir yandan da telefondaki gerçek kişiliği aracalığıyla yarattığı kişiliğiyi kötüler durur sonrası AŞK ...  diğer filmleri lover come back,send me no flowers...  Tom Hanks & Meg Ryan kadar uyumlular seviyorum sizleri....

Hiç yorum yok: