9 Eylül 2011

değer mi ?


     Ufak şeyler beni mutlu eder (klişe)
    Mesela gördüğüm an çarpıldığım çantayı almak (Atlas Pasajından aldım)

    The Social Network Dvd'si çıktığında pahalı bulmuştum.Özel seçenekler yok yönetmen görüşü olunca fiyat 26 tl oluyor.Geçen gün 9.99 tl. aldım şimdi haklı değilmiyim.Bunu deneğim kazanarak öğrendim çok sevdiğim bir filmi 20 almıştım.Birkaç gün sonra  9 olmuş bu yüzden beklemeli.

 3 Richard oyununa gitmek istiyorum.Biletler uçmuş durumda en düşük 100  en yüksek 500 sanırım  Kevın Spacey sahnede izlemek istiyorum.Bu yazıyı yazarken kendimi cimri hissettim.Aslında değilimde bazen insan düşünüyor değer mi diye..

2 yorum:

serrose dedi ki...

Cantana bayildim

Dvd konusunda kesinlikle haklisin bir olcusu yok indirimin ve bindirimin :(

Oyun icin cok istiyorsan git derim ben

pariseda dedi ki...

Çantam gerçekten güzel:D
Oyundan çok kevın spacey görmek istiyorum.Umarım karar verene kadar biletler bitmez:)