21 Ocak 2012

Anlayamıyorum

 
 Megan Fox'un yaptığı gafı herkes duymuştur. Hanımefendi İstanbul'u kasaba sanıyormuş. Eeee bir kasaba kızından bu beklenir zaten. İnsan söylemeye utanır.Gelmeden araştırma yap bari .Hoş Saba Tümer neden onu bozmadı anlamadım. Birde kendileri film yıldızı olmasa arkeolog olurmuş!!
   Güldürmesin:)) ..... sen yapamadığın oyunculuğuna devam et...Amerikada ki boş şöhretler gelip burda görmedikleri ilgi görüp, sonrada kebap çok güzel deyip gidiyor.Bizler hala ülkemizi tanıtmaya çabalıyoruz.Biz dünya var olduğu sürece kendimizi tanıtamayız. Dünyanın en eski şehrinde yaşa, iki kıtayı birbirine bağla, bir çağı kapa diğerini aç..sayısız medeniyetler bu topraktan geçsin . Herkes burayı almak için savaşsın sonuç: kasaba.. anlayamıyorum...

2 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

çok doğru!!

Eylül, dedi ki...

küçücük bi cahillik, takılmaya bile değmez. kimdir zira kendisi, nobel almış bir fizikçi mi? buluşlara imza atmış bir prof. mu yoksa sayısız kitap elden geçirmiş bir edebiyatcı mı? kalitesi nedir. aynı roportajda kitap elime alıp okumuyorum i-booktan okuyorum dedi. o yüzden bi zahmet çekilsin kenara :)