19 Şubat 2012

Gidin




 -Haftasonu sergiye gidilmesini tavsiye etmem.... soğukta uzun bir kuyrukta beklemek çok sıkıcı.
- Kuyruk'ta beklerken ister istemez insanların konuşmalarına kulak misafiri oluyorum.Sonuç insanların ne gereksiz şeyler konuştuğunu ,egoist ve kaba olduklarını anlıyorum.Artık insanlar çok değişti, şahit olduklarıma inanamıyorum.Film sahnesi gibi..
- Sergiye ablamla gittim.Bu fotoları onun dosyasından arakladım.
- Müzik seçimleri süperdi.Handel Sarabande'si eşliğinde gezmek.Gözlerim sulandı..
-Bu kadar iyi beklemiyordum.Anlatılmaz yaşanır.Gidinnnnnn.
-Serginin hediye dükkanı gezdim.Ne zaman bir şey elime alsam ablam ne gereksiz , ben bile yaparım diyerek eli boş bir şekilde sergiden çıktım.Abla sözü dinlerim..
- Taksim yolunu tuttuk 5 dk yolu 20 dk çıktık.Her yerde foto çekimi yapınca böyle oluyor.Haftasonu istiklal'de yürümekten nefret ediyorum.Dolaştık , ablam pazartesi günü rejime başlayacağından dolayı bol kalorili yemekler yedik.
- Güzel bir gündü:) ona rağmen ....

1 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

ne yazık ki haftasonu geldik..