12 Şubat 2012

imza günü


   Buğulu Yalnızlık
   2 kişilik
   Malzeme: 2 kişi . 1 ilişki
   Hazırlanışı: Mutlu günler geçirilir. Beraber olmaktan alınan keyif , kaynayana kadar hayatın her aşamasıyla sık sık karıştırılarak yaşanır.Arkadaşlar ortak  edilir   ilişkiye. Sinemaya gidilir , çıkışta filmden hiçbir  şey hatırlanmaz , geriye kalan sadece sevgilinin film boyunca tuttuğu  elinizde kalan sıcaklıktır . Sözler verilir. Sözlerin altında ezildikçe, yalanlar söylenir. Mutluluk fokurdamaya başlayınca , ilişkinin altı kapatılıp dinlenmye bırakılır.Oda sıcaklığına geldiğinde  kıskançlık ve kavga gibi baharatlar göz kararı eklenir. Arzuya göre aldatma da konulabilir. İlişki iyice soğuduktan sonra göz yaşıyla servis edilir.

 Yapa - Yalnızlık
 1 Kişilik
 Malzeme : 1 kişi . olabildiğince fazla ilişki girişimi.
    Hazırlanışı: Kadın ya da erkek tarafından hazırlanabilir. Hazırlanışı biraz uzun zaman aldığından zahmetlidir. Ustalıkla yapabilen , pişirilmesi diğerlerine göre zor ama bir o kadar da lezzetli bir çeşittir. Birçok ilişki denenir.Özellikle her ilişkinin ilk günleri büyük bir coğrafyaymışcasına fethedilir.Bütün bu ilişkileri kısa tutabilmek , hepsinde sonsuz bir mutluluk yaşamaya çalışmak gerekmektedir.İlişkilerde yaşanan mutsuzluğun giderek artması  , kişiningiderek içine kapanmasına , ayrı bir lezzet verecektir. Kişi artık ilişki yaşamayacak kadar yorgun ve mutsuz hale geldiğinde , yapa - yalnızlık hazır olur .Alkolle servis edilir.
                                                          Yekta Kopan "Aşk mutfağında yalnızlık tarifleri" kitabından ...

          Yekta Kopan seslendirme ve sunuculukta o kadar başarılı ki.Yazarlığı geri planda kalıyor.
           Öykü okumayı onunla sevdim.Hatta kitap fuarında kitaplarını imzalatmıştım.Bana mesafeli davranmıştı bende konuşamadım Sadece adımı  söyledim  ve kitaplarımı imzaladı... kırılmıştım kitaplarını okuyunca insan kendine yakın hissediyor...Zamanla geçti. Gece - gündüz programına kayıtsız kalamam..

                                          
 

  
    

          

1 yorum:

SMİLENA dedi ki...

merhaba.bana adresinizi gönderebilirmisiniz.size sürprizim var( bardaklalşma etkinliği):))))benim blogumu ziyaret ederseniz.orda mail adresimi bulabilirsiniz.

sevgilerimle