11 Mart 2012

      
    İzlediğimde onları ne kadar özlediğimi fark ettim. Çok eğlendimmmm

- Piggy'nin sahnelerinde çok güldüm.Hanımefendi Paris'te yaşıyor ve Fransa Vogue'un editörü olmuş.
Asistanı Emily Blunt Şeytan marka giyer filmine gönderme yapmışlar.Piggy Vogue'un gerçek editörüne benzetilmiş.

- Chris Cooper  filmin kötü adamı. söylediği rap şarkıyla çok sempatik olmuş.Konuk sanatçılar var.

- Fozzie'nin yaptığı espiriler.Tommy'nin anası kimdir? Anatomi

                                              Karınca siyah bir adamın koluna düşmüş sonra karakola  düştüm demiş.
<
    

2 yorum:

kutupayusu dedi ki...

evet yaaaa... bende çok özlemişim ... filmi tekrar tekrar izleyesim var ... çok kıvamında olmuş .. tadı damağıda kaldı ...

pariseda dedi ki...

Benim de öyle oldu.Seyretmeye doyamadım:D