15 Mart 2012

Psikolojik Mim

1- Kendini seviyor musun?
    Değişiyor. Bazen sinir bozucu olabiliyorum. Özünde (bu kelimeye gıcık olurum) iyiyimdir.

2- Yapmaktan hoşlandığın şeyler?
    En başta film izlemek , Paris'e gittiğimi hayal etmek , cola içmek , slow müzik , müze gezmek aklıma gelenler...

3- Hedeflerin nelerdir?
     Paris'e gitmekkk

4-Nefret ettiğin şeyler?
    Yalan , iki yüzlü insanlar , samimiyetsizlik , sokakta çocuklarını döven anneler (evde de dövmesin)
kaba insanlar , kuyrukta kaynak yapanlar , toplu taşıma araçlarında yaşlılara yer vermeyenlere özellikle uyuma numarası yapanlara vb.

  5- İlham aldığın kişiler?
     İlham değil ama yaşamı beni etkileyen Frida Kahlo olmuştur.

6 -  Favori şarkıların , filmlerin , kitapların nelerdir ?

  Çok var ama illa ki yazmam gerekiyorsa . Yerli olarak uçurtma bayramları çok severim. Daha eskilerden üç kalp ahh Ajda çok güzel söyler .Yabancı Brenda Lee  All Alone Am I ilk aklıma gelen
Kitap Sinema Tarihi kitabım çok kiymetli .

7- Birisinin yazdığı ölüm notunu bulmuş olsaydın ne yapardın ? Ölmeden önce yazdığı . Bir deftere de yazmış olabilir kendi adını ve notunu ?

  Şoke olurdum . Yaşamadan kestirmek zor .

8- Kendini tek cümleyle anlatabilir misin?

    Son soru zor soru olmuş ( kafiyeden hoşlanmam )  cevabı bilmiyorum.

    Sevgili Domates Suyu uzun zamandır Mim almamıştım .Teşekkürler:D
  
   Bende bu mimi Kutupayusu ,  padam padam ve sevgili çok sevgili edabellaa' ya  gönderiyorum..

Üşenmeyip cevaplarsanız sevinirim....



 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kaç zamandır blogunu takip ediyorum. artık parise gidermisin lütfen:) bu kadar çok istediğin halde neden gitmiyorsun!

pluie dedi ki...

En kısa zamanda yorumlayacağım canım :) Teşekkürler

pluie

kutupayusu dedi ki...

valla cevaplayacam ama bu ara hayat beni zorluyo ... aklımda yani :)