1 Nisan 2012

Entrika


  -  Canımız sıkkın olduğunda en yakın arkadaşımla fal baktırmaya gideriz.
  - Hoş o evlenip , çocuk sahibi bile oldu .Ne alaka diyeceksiniz çünkü  %90 herkese aşk için fal baktırıyor ya  o yüzden neyse  fal baktırdığımız yeri Üniversite yıllarında keşfettik sonrada bırakmadık. Her gittiğimizde yeni birileri oluyor . İlk defa bir erkek falcıya baktırdım. Nerden baktırdım ay kız diye konuşuyor , yüksek sesle fal anlatınca bende etrafta  bizi dinleyen var mı diye bakıyorum. Beni mutlu edecek şayler söyledi. Entrikalı bir hayatım yokmuş ( dizi manyaklarından ) efendim hiç sıkıntı çekmemişim ( Allah'a şükür )  , sonra burcumu sorduğunda yengeç deyince altıncı hissin çok kuvvetli falan filan yanlız fal bakanlar hiç mi kötü bir şey görmez.Hep mutlu , aydınlık en kötüsü bir yere gözyaşı akıtmışsın. Son olarak fala inanma falsız kalma ıyy çok iğrenç oldu.


 

Hiç yorum yok: