23 Eylül 2012

Aşkın ömrü 3 yıldır.

Aşkın ömrü 3 yıldır filminin açılışı your song şarkısıyla başlıyor.Görüntüler Sanki şarkıya yapılmış küçük bir klip gibi olmuş.Neyse yorumu çok beğendiyimi söylemeliyim.Filme gelince yıllarca kitabı elime alıp iki sayfa okuduktan sonra bir kenara fırlatmıştım (lafın gelişi sıkıysa ablamın kitaplarını yere fırlat) o zamanın en populer kitabı...Geçenlerde trailer izledim gidip gitmemek arsında kaldım.Canımda sinemada film izlemek istiyor.Üşenme seda dedim sonra sevgili ablamda benle gelmek istedi kıramadım o kadar ısrar etti ki.Sinema salonu bir sürü sevgi böcükleriyle doluydu.İnsan niye böyle bir filme sevgilisiyle gelir anlamam.Vır vır konuşuyorlar.Bizim insanlarımızda konuşacak konu çok.Filmde esas oğlan eşinden boşanıyor sonra kuzenin karısna aşık oluyor.Benim hep marak ettiğim şudur gerçekten Fransızlar bu kadar rahat mı?Bizde bir kadın eşine kuzenine aşık oldum diyecek sonra onla yaşamaya başlıyacak sonunu tahmin edin. hadi diyelim böyle bi şey olsa bile gizli yaparsın.Fransızlar ilişkiler konusnda çok rahat ve aldırmaz gösteriliyor.

Hiç yorum yok: