24 Şubat 2013

Gidiyo♥

Bu gece ödüller kime gidecek  çok merak ediyorum.
Törende james Bond'un 50 yılı olması nedeniyle bir show hazırlamışlar.Ayrıca Adele ve Barbara Streisand çıkıcak sabırsızlanıyorum.
Benim tahminlerime gelince:

Film: Argo veya  Life of  Pi ( Filme ön yargılı gittim.Ağlayarak çıktım.Çok etkilendim.)

Aktör: Umarım Daniel almaz zaten ödüle doymuş.Kendini yeterince kanıtladı.Joaquin alsın hem iyi oynamış hemde karizmatik.

Aktris:Emmanuelle Riva filmi iki kere izledim.Çok gerçekçiydi.

Yardımcı erkek: Alan Arkin izlerken çok güldüm.

Yardımcı  kadın : Anne alacak o kadar kilo vermiş.

Yönetmen: Michael Heneke başka seçenek göremiyorum.

Yabancı film: Amour

Şarkı: Adele skyfall

 Yekta Kopan'nın akşam 11'de başlayacak  programını kaçırmayın.Mehmet Açar'da var.Daha ne olsun:D


Hiç yorum yok: