7 Ocak 2014

Sherlock ♥ Molly



  Sherlock  mini dizi yapma fikri kimden çıktı ... Sinir oluyorum üç bölüm saçmalık ... Haftaya bitiyor. Dördüncü  sezon kesinmiş. Artık iki sene bekleriz .Diziye gelince ne kadar özlemişim sherlock 'u  , molly , bayan Hudson .john , anderson sanırım tüm kadroyu neyse sadece tek dileğim sherlock  ile molly sevgili olması. Kitaba göre sherlock'un hoşlandığı tek kadın ırene  adler  gıcık oluyorum..Ama günümüze uyarlarken farklılıklar olmuş .Sonuç izleyici olarak bu hakkı kendimde görüyor şiddetle Molly sevgili olmalarını öneriyorum .Bence sherlock'da kayıtsız değil ..Birazcık aşk olayları olsun. Başka iki bölümü'de  keyifle izledim. Bakalım final nasıl olacak:D

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Oda arkadaşlarım çok severek takip ediyorlar. Bende en kısa zamanda başlamak istiyorum ^^

pariseda dedi ki...

pluie uzun zaman oldu. Yorumunu görünce mutlu oldum. Yeni adresinde takibe devam. Kesinlikle izle pişman olmazsın:D