2 Kasım 2014

Beğendim ♥ Beğenmedim


 Beğenmedim..Çok klişe. Her şey hesaplanarak yapılmış. Ayrıca Kerem'in bol bol reklamını yaparak (sanki çok rolü var) genç kitleyi çekmek istediler .Bence  başardılar da çünkü: 12-17 arası ibişler kerem çıktığında sevinç sesleriyle salondaki en önemli kişiyi beni  rahatsız ettiler  .Filmin  tek güzel yanı  müzikleriydi. Kenan babasının eski kırkbeşliklerini dinleyerek bu müzikleri hazırlamış .O  dönemin ruhunu yansıtmış. 

Beğendim .Birinci filme göre renklendirmesi ve mekanlar  daha iyi. İlk filmin bütçesi kısıtlıydı sanırım .Benim  aslında incir reçeli filminde  tek sevdiğim şey Metin karakteri Halil Sezai  çok başarılı. Filmdeki kadın karakterlere ısınamadım .Duygu' ya uyuz oluyordum. Gizem'de çok klişe bir karakter. Sonuç izleyin ♥♥♥

Hiç yorum yok: